28124070
info@getfit2.dk

Personligt træningsprogram der passer til din hverdag

TOP 5 FORDELE

kun et personligt træningsprogram kan give dig

Alle kan være med. Der er ingen krav til dig om at være eliteidrætsudøver eller på et bestemt niveau, men blot at du har et ønske om at komme i gang med at træne – for din egen skyld.

1. DIN MOTIVATION ØGES DRASTISK

Hvor mange gange har du ikke sagt til dig selv: “Jeg træner i morgen” eller  “Jeg står en time tidligere op og kommer afsted”?

Når du har et personligt træningsprogram er du også mere tilbøjelig til at følge det. For der er både et mål og en træner i den anden ende som forventer du træner.

84,6 % af mine atleter vælger et online træningsforløb

2. TILPASSET DIN HVERDAG

Måske er den eneste tid du har til at træne, er latterligt tidligt om morgen før arbejde eller midt i frokostpausen eller om eftermiddagen, lige før børnene kommer hjem fra skole.

Men findes der forskellige tricks til at får din træning til at passe ind. F.eks. ved at cykle til arbejdet og cykle en omvej hjem eller løbe hjem. Uanset hvad får du  skræddersy træningen så den passer til dig.

Atleter med et længere træningsforløb
MERE END 1 ÅR 39%

3. TRÆN DE RIGTIGE TING

Det har meget stor betydning for hele din samlet træning, hvad det er som du træner og hvornår. Men bestemt også hvornår du holder restitutionsdag. De forskellige discipliner påvirker kroppen forskelligt. Nogle discipliner som f.eks. løb kræver en anden  restitutionsmængde end svømning.
Ting som belastning, intensitet og varighed har også afgørende betydning for kvaliteten af din træning.

4. FÅ SAT REALISTISKE MÅL

Alle ønsker at opnå der mål med det samme, som det er vægttab, komme i form eller en sportsbegivenhed. Men det er sjældent at du er lige er der 14. dage efter. Hvis du bliver for ivrig og bare træne hovedløst meget er der også en risiko for at du bliver skadet på sigt.

Det handler om at få strukturet din træning med de rigtige træningspas på det rigtige tidspunkt. Jeg kan tilrettelægge din træning med korrekt intensitet, varighed og belastning – så du kommer i form og er skadesfri.

5. NEMMERE VED AT NÅ DRØMMEN

Ved at sætte realistiske mål, træner du de rigtige ting på de rigtige tidspunkter og passer træningen ind i hverdagen, opnår du dine drømme meget nemmere.

Det sker fordi hele din sæson og din træning er opdelt i forskellige perioder i forhold til dit mål. Sæsonen er altså opdelt i mindre delmål, så justeres efter behov, for at sikre du er på rette spor.

Så mange gennefører deres ønsket mål
NYE ATLETER 99%