MOBIL +45 28124070

  
   
   

Få større udbytte af din træning med et personligt træningsprogram

Hvilket resultat vil du have?

Du kender det sikkert eller har hørt om situationen. Du står i en butik og vil gerne have hjælp, men bliver hjulpet af en ukvalificeret ekspedient. Du får løst din henvendelse, bare med en dårlig service og du bliver faktisk lidt frustreret eller irriteret over situationen. Tænk bare på hvor meget ejeren har investeret i lokaler, inventar, varer, lønninger, reklamer mm og så ender situationen med, at du ikke er 100 % tilfreds.

Hvorfor er der ikke investeret i en bedre træning af ekspedienterne? Ville det ikke give et meget bedre udbytte?

Bliv ikke din egen ukvalificeret ekspedient.

Jeg har gennem årene set rigtige mange kæmpe hårdt for at gennemføre deres stævne, alt fra OL distancen til en fuld Ironman distance også kendt som kongedistancen. De nyder ikke dagen, da den er for hård og går derfor glip af rigtig meget. De er blevet deres egen ukvalificeret ekspedient uden at opdage det.

Som trialet, hvor meget har du ikke allerede investeret i dit udstyr? Bare tænk på din cykel og alt tilbehøret til den eller alt dit lækre løbetøj du har. Inden du for set dig om ender det ofte op i en større sum gennem tiden. Et er at have det sjovt med at træne og være ude til stævnerne, noget andet er at vide hvordan du træner optimalt så du får udnyttet dit potentiale. Se her hvor lidt en udbytterig investering i dig selv koster.

Se på det sådan her: Du har lige fået en ny Ferrari sportsvogn. Ville det være nødvendigt for dig at tage køretimer på en racerkøreskole for at kunne nyde bilen? Nej naturligvis ikke. Men hvis du tog de køretimer ville det helt sikkert give dig en meget bedre køreoplevelse.

Hvorfor ikke udnytte det bedst muligt og investere i dig selv? Så får du en fantastisk race-dag.

Thanks Coach Mikio
Verdens (måske) bedste følelse - at krydse målstregen med overskud

Få større udbytte af din træning med et personligt træningsprogram

Hvordan får nogle personer det til at se så legende let ud, når de gennemfører en triathlon? De kommer i mål uden at kollapse og være fuldstændig ødelagte dagene efter. Hvad gør de anderledes?

Jeg har stor erfaringen og har hjulpet mange atleter gennem årene med at få et større udbytte af deres træning. De har gennemført deres race-dag, med stor succes. De har alle stået med medaljen om halsen samt en glad og tilfredsstillende fornemmelse da de kom over målstregen. Jeg kan gøre det samme for dig, med et personligt træningsprogram og korrekt vejledning samt min support under hele forløbet.

Book en gratis session (værdi 450.- kr.) og hør mere om hvordan et personligt træningsprogram kan hjælpe dig til at blive den bedste udgave af dig selv.

Sportslige hilsner

Mikio

Anbefalet forberedelsesperiode

Sprint & Olympisk

Disse to distancer er for gode begynde samt som "Test stævner". Her anbefaler jeg mellem 12 og 16 ugers træning.

Halv Ironman

Til den halve distance (1.9 km svøm, 90 km cykling og 21.1 km løb) kræves der en del mere af dig og dig træning. Du bør træne mellem 16 til 24 uger

Hel Ironman

Kongedistancen (3.8 km svøm, 180 km cykling og 42,2 km løb) Det er ikke uden grund den kaldes for kongedistancen og du skal have respekt for den. Min erfaring vise at mellem 24 og 36 uger giver de bedste resultater.

NAN/5 (2)

Giv din bedømmelse af indlæg


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *