MOBIL +45 28124070

  
   
   

Få et skræddersyet træningsprogram

84,6 % af mine klienter vælger et online træningsforløb

Struktureret træning

Har du også prøvet at starte på et træningspas og undret dig over hvor meget du skulle træne og hvor længe? Jeg sikrer dig at du træner med den rigtige belastning, intensitet og længde - igennem hele dit forløb.

Sådan forbliver du motiveret

Er din træning gået i stå grundet manglende motivation og dalende lyst? Det er motivationsfaktor at stå til ansvar for en træner som følger op på din træningspas og giver dig feedback. Det er her du får glæde af mig.

Personligt udgangspunkt

For at sikre dine træningspas er korrekte planlagt, finder vi dit udgangspunkter, i svømning, cykling, løb og styrketræning. På den måde får du opbygget din træning i forhold til de forskellige perioder du befinder dig i.

6 års erfaring

31 % af mine klienter har et træningsforløb der er længere end 1 år. Med min gode og solide erfaring som personlig træner af motionister og elitemotionister i alle aldre og på forskellige niveauer, kan jeg gøre en forskel for dig.

Følg din udvikling

Du få en Trainingpeaks premium konto, så vi sammen kan følge din udvikling online. En god og sikker måde du opnår dine mål. Vi kan nemt justere ændringer efter behov.

Hvis du vil have vedvarende ændringer?

Så er et længere træningsforløb løsningen for dig. Du kommer til at arbejde med dine grundlæggende træningsmønstre så de bliver en endnu stærkere integreret del af din tilværelse.


Hvordan opnår du resutaterne?

Kort beskrivelse af et triathlon træningsforløb
1. Vi finder dit udgangspunkt

1. Vi finder dit udgangspunkt

Samtale og test

Vi mødes til en kop kaffe og taler omkring hvor mange timer du kan træne, hvad vi kan forvente af hinanden og mærker om kemien er tilstede.
Når det er på plads vil du få en i svømning, cykling, løb og styrketræning.

2. Din træning tilrettelægges

2. Din træning tilrettelægges

Trainingpeaks

Din træning tilrettelægges ud fra forskellige perioder: Forberedelses-, Grund-, opbygnings- og konkurrenceperiode. Et vigtigt element i planlægningen er restitutions dage og uger. Alt sammen for at gør dig stærkere og så du topper på din store dag.

3. Løbende dialog

3. Løbende dialog

Sikre din træning

Der sker forskellige uforudsete ting i løbet af et træningsforløb, som forstyrrer den planlagte træning. Derfor er det vigtigt at vi har en løbende dialog så jeg kan sikre du optimalt og med det bedste kvalitet.

4. Raceday

4. Raceday

Den store dag

Inden din store raceday, vil vi tale om hvordan du kan forbedrede dig bedst muligt og hvordan du skal håndtere uforudsete hændelser. Med det og dit træningsforløb vil du nyde dagen (og kæmpe) imens du indfrier dine mål og drømme.

Skal du gennemfører en halv eller hel Ironman?

Personlige succeshistorier

Fra klienter jeg har haft fornøjelsen af at coache
Katja Hougaard

Katja Hougaard

Kundeservicechef Gyldendal



Jeg gjorde det...
Jeg gennemførte min første halve ironman Øresund 2016 - og Mikio var en fantastisk hjælp...
Han gav mig hele tiden gode træningsplaner, masser af sparring, tips til gode stævner og tons af selvtillid (når jeg tvivlede på mig selv)
Tak fordi du havde mig i hånden hele vejen... kan kun anbefales...
Bedste hilsner fra helt almindelig kvinden (46 år) i den tunge ende og som kun havde dyrket lidt små-tri 😉
Måske vi skulle kigge på en mere en dag?

Mogens Hoffeldt

Mogens Hoffeldt

Holm - bageri og café



Jeg har været rigtig glad for Mikio som personlig træner forud for min Ironman i 2014. Det fungerede rigtig godt med de ugeskemaer som Mikio sendte hver uge igennem de 8 måneder, som jeg brugte Mikio som personlig træner.
Ved tvivlsspørgsmål kunne jeg altid kontakte Mikio, som hurtigt vendte tilbage med et svar.

Det var en stor succes, da jeg nåede både mine delmål, som var en 1/2 Ironman og en 1/2 maraton og selvfølgelig en hel Ironman.
Jeg kan varmt anbefale Mikio som personlig træner.

Anne-Mette Høier

Anne-Mette Høier

UUC Maglemosen



Mit mål var en 1/2 ironman men jeg kunne ikke crawle 50m, havde aldrig haft en våddragt på. Mikio var god til at lære mig teknikken og i dag svømmer jeg snildt 2 km i open Water - elsker det 😊 Mikios ugentlige strukturere træningsprogrammer holdt mig fast på mit mål og var afgørende for at jeg endte med at gennemføre.
Hans tro på at jeg kunne klare det betød meget da jeg selv indimellem tvivlede 😳😩

Min største sejr var da jeg gennemførte svømmedelen i open Water, noget jeg havde været så bange for, jeg følte mig som en vinder da jeg stod op af vandet 💪🏼💪🏼