Jeg er drevet af at gøre andre dygtigere!

Triatleter og løbere uanset niveau, kan få hjælp med et personligt træningsprogram
til at skabe deres ønsket resultater, inden for deres sport

Jeg gjorde det… Jeg gennemførte min første halve ironman Øresund – og Mikio var en fantastisk hjælp…

Han gav mig hele tiden gode træningsplaner, masser af sparring, tips til gode stævner og tons af selvtillid (når jeg tvivlede på mig selv) Tak fordi du havde mig i hånden hele vejen… kan kun anbefales…

Bedste hilsner fra helt almindelig kvinden (46 år) i den tunge ende og som kun havde dyrket lidt små-triathlon. 

Måske vi skulle kigge på en mere en dag?

Katja Haugaard
Katja Hougaard

Kundeservicechef Gyldendal

Har fulgt Mikio´s træningsplan der er tilrette det jeg kan og har på 14 dage målbart forbedret mig.

I går løb jeg 7 km stigningsløb 30 sek hurtigere end første gang og med en gennemsnitspuls der er 12 slag lavere end første gang jeg det det. Det virker det shit

Sundhedszonen

Jeg har trænet her hos Mikio frem til min 1/2 jernmand. I de 6 mdr, har jeg haft en træner der har motiveret, og støttet op når der har været behov.

Mikio har været fleksibel og en tålmodig træner, der til tider har måtte forklare mig vigtigheden i at følge det træningspas der er planlagt den gældende dag.

Det har været en fornøjelse at gøre brug af Mikios store viden til råd og vejledning, og når jeg, sikkert igen, vil lave en ny 1/2 jernmand, er Mikio uden tvivl han jeg vil vælge igen.

Kan varmt anbefale et træningsforløb hos Mikio.

Carina Damborg har trænet hos Getfit2
Carina Damborg Jensen

Kender du en som vil i form?
Få succes med at nå dine mål og drømme

Èn ting er vigtigere end noget andet

Bagved personlige træningsprogrammer, ligger temaet tid og derfor spørges alle jeg træner: Hvordan ser din hverdagen i virkeligheden. 

Du skal ikke være i tvivl om at jeg ved, hvor vigtig din tid er for dig. Jeg holder mig opdateret, tester og samler relevant viden – for netop at sikre, at du bruger din tid rigtigt.

Det hele skal hænge sammen. En god og langsigtet motivation holdes ved at lysten, muligheden og friheden til at træne, er til stede. Så her er det vigtigt du er ærlig over for dig selv, omkring hvor meget tid du har og ikke hvor meget du godt kunne tænke dig at træne. Det skylder du dig selv.

Få succes med personlig træning

Kontakt mig

Tøv ikke med at kontakte mig, hvis du har spørgsmål eller ønsker at høre mere.

Danish DA English EN